21/02/2017

Technisch Beheer

Systeem- en applicatiebeheer

Met het complexer worden van apparatuur en programmatuur wordt het voor veel bedrijven steeds moeilijker een en ander goed te beheren. Zeker in deze tijd wanneer steeds meer functionaliteiten en programmatuur wordt aangeboden als cloud dienst, wordt het erg lastig om bij te blijven bij de laatste ontwikkelingen. Dit wordt wel van u verwacht, zeker vanwege de sterk toegenomen nadruk op beveiliging.

Het goed in de lucht houden van een Infor-omgeving is geen taak die een medewerker er even bij doet. Veel tijd is nodig voor het investeren in de noodzakelijke kennis. Zelfs wanneer wordt gekozen voor een cloud oplossing, is een gedegen kennis van de structuur van de omgeving noodzakelijk. Ook de koppelingen tussen de verschillende applicaties, die wellicht allen als cloud dienst worden afgenomen, is complexe materie.

Xibis voert het beheer van de Infor-omgeving uit bij veel bedrijven binnen het MKB. Hierdoor hoeven deze bedrijven minder tijd te steken in de technische ontwikkelingen van de Infor-omgeving. Bovendien is het beheer van deze Infor-omgeving niet meer afhankelijk van één medewerker. Deze bedrijven hoeven slechts één telefoonnummer te kennen voor al hun vragen omtrent de Infor-omgeving: het nummer van de Xibis Servicedesk. Daarnaast kunnen ze ook terecht op de Xibis Self Servicedesk waarbij deze bedrijven een keurig overzicht zien van alle meldingen en de acties die door Xibis zijn genomen. Xibis kent vele, op de klant toegesneden, varianten binnen de beheerovereenkomsten m.b.t. de vraag wat intern en wat extern wordt verzorgd. Bovendien zijn de kosten gebaseerd op het werkelijk verbruik. Met een eigen helpdesk en up-to-date software voor proactief beheer zorgt Xibis ervoor dat bedrijven zich kunnen concentreren op hun core-business.

Indien zich problemen voor doen bij onze klanten, groot of klein, staan wij klaar om ze te ondersteunen. Door een beheerovereenkomst garanderen wij initiële diagnose en onderzoek op het gemelde probleem binnen een afgesproken tijdsbestek. Hiervoor hebben wij een service desk beschikbaar. Daar wij de meeste van onze klantsituatie kennen, kan dit op een effectieve wijze plaatsvinden.