21/02/2017

Technisch Beheer

Systeem- en applicatiebeheer

Met het complexer worden van apparatuur en programmatuur wordt het voor veel bedrijven steeds moeilijker een en ander goed te beheren. Het goed in de lucht houden van een Baan / Infor LN-omgeving en de complete kantoorautomatisering is geen taak die een medewerker er even bij doet. Veel tijd is nodig voor het investeren in de noodzakelijke kennis. Ook het installeren van servicepacks vergt de nodige tijd. Xibis voert het beheer van de Baan-omgeving en de kantoorautomatisering uit bij veel bedrijven binnen het MKB. Bedrijven die geen tijd meer hoeven te steken in de laatste technische ontwikkelingen en waar de automatisering niet afhankelijk is van één medewerker. Bedrijven die slechts één telefoonnummer kennen voor al hun vragen: het nummer van de Xibis helpdesk. Xibis kent vele, op de klant toegesneden, varianten binnen de beheerscontracten m.b.t. de vraag wat intern en wat extern wordt verzorgd. Bovendien zijn de kosten gebaseerd op het werkelijk verbruik. Met een eigen helpdesk en up-to-date software voor proactief beheer zorgt Xibis ervoor dat bedrijven zich kunnen concentreren op hun core-business.

Indien zich problemen voor doen bij onze klanten, groot of klein, staan wij klaar om ze te ondersteunen. Door een beheers overeenkomst garanderen wij initiële diagnose en onderzoek op het gemelde probleem binnen een afgesproken tijdsbestek. Hiervoor hebben wij een service desk beschikbaar. Daar wij de meeste van onze klantsituatie kennen, kan dit op een effectieve wijze plaatsvinden.