Vaste Baan IV klant, Huisman Scherming, kiest voor Infor ERP LN

Na een selectie waarbij verschillende pakketten vergeleken zijn heeft  Huisman Scherming  gekozen voor Infor ERP LN versie 10.4 in combinatie met FormDesigner van HiDOX. Hiervoor had men  al jarenlange ervaring met Baan IV.

De doorslag  qua  pakket- en partner keuze werd bepaald door de projecten en service functionaliteit in Infor ERP LN en het pragmatische implementatie voorstel van Xibis.  Voor haar service activiteiten heeft Huisman Scherming  de servicemodule van Infor ERP LN nu ook in gebruik genomen.

Ruud Vlottes, directeur van Huisman Scherming, legt uit: “Software kopen is het aangaan van een langdurige relatie; het is van belang dat de leverancier onze sector begrijpt. Vanuit dat punt is de keuze gemaakt voor Infor LN. Door onze jarenlange ervaring met Baan IV, hebben we de basis uit dit pakket kunnen koppelen aan de nieuwste toepassingen binnen Infor LN. Wat een grote rol heeft gespeeld is de flexibiliteit van de organisatie betreffende aanpassingen en het meedenken in oplossingen. We hebben in het traject een aantal klant specifieke wensen weten in te vullen, zodat werken met LN prettig en toegankelijk is”.

Het resultaat was een nieuwe en opgeschoonde omgeving met de nieuwste software die op dat moment beschikbaar was. Huisman Scherming heeft nu dankzij FormDesigner van HiDOX, de mogelijkheid om eenvoudig documenten elektronisch te verspreiden.

Huisman Scherming

Huisman Scherming is al jaren een toonaangevende ontwikkelaar en installateur van scherminstallaties en verduisteringsinstallaties. En bovendien een leverancier van kwaliteit. De details zijn waar het om draait bij Huisman Scherming. Het bedrijf is continu bezig met productverbetering en –vernieuwing. Door de jaren heen heeft Huisman Scherming al vele trendsettende ontwikkelingen zoals het Diafragmascherm  geïntroduceerd die wereldwijd worden toegepast.

Huisman Scherming staat wereldwijd bekend om het zorgen voor een schermoplossing die naadloos past bij de doelstelling en het budget van haar klanten. Productbetrouwbaarheid staat zowel bij haar klanten als bij Huisman Scherming zelf voorop. De servicedienst van het bedrijf is dan ook 24 uur per dag bereikbaar voor razendsnelle raad en/of daad.